HOUSE FAMILY w DĄBKACH

Regulamin rezerwacji HOUSE FAMILY

  • Rezerwacji można dokonać automatycznie za pomocą strony www.housefamily.pl lub mailem przez formularz wstępnej rezerwacji.
  • Dokonując rezerwacji Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych tylko i wyłącznie w celach marketingowych przez HOUSE FAMILY zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926 z późniejszymi zmianami).
  • Rezerwację dokonuje się na osobę, która będzie dokonywała opłatę rezerwacyjną lub osobę wskazaną przez zamawiającego.
  • Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu uzgodnionej opłaty rezerwacyjnej za pobyt na konto administratora HOUSE FAMILY.
  • Wpłata opłaty rezerwacyjnej automatycznie potwierdza dokonanie rezerwacji oraz akceptację warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie.
  • Nie wpłacenie opłaty rezerwacyjnej powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
  • Po otrzymaniu opłaty rezerwacyjnej od Państwa, wyślemy email z potwierdzeniem rezerwacji oraz wyliczoną kalkulację za pobyt.
  • Faktury VAT wystawiamy na życzenie – prosimy o powiadomienie nas przy składaniu rezerwacji.
  • W przypadku rezygnacji z pobytu, kiedy została już wpłacona opłata rezerwacyjna (przedpłata), należy powiadomić nas najpóźniej na 30 dni przed terminem rozpoczęcia pobytu, wówczas Klient nie zostanie obciążony resztą opłat za pobyt.
  • Opłata rezerwacyjna wynosi 30%.Jeżeli rezerwacja jest dokonana w terminie krótszym niż 30 dni przed planowanym przyjazdem, to opłata rezerwacyjna jest równoważna 50% wartości pobytu.
  • Za sprzątanie zostanie doliczona jednorazowa opłata.
  • Za wszelkie zniszczenia spowodowane w apartamentach wynajmujący zobowiązuje się pokryć w dniu wyjazdu.
  • Wszelkie niejasności prosimy zgłaszać mailowo przez formularz kontaktowy.
  • W sezonie HOUSE FAMILY preferuje wynajem minimum 7 dniowy.
  • Krótsze terminy wynajmy w sezonie są możliwe po ówczesnym uzgodnieniu z HOUSE FAMILY

Reklamacje

  • Klient ma prawo do korzystania z prawa do reklamacji usługi i dochodzenia roszczeń z tego tytułu, stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa.Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest jej zgłoszenie pisemnie do biura House Family Sp. z o.o. lub emailem. Adres biura: House Family Sp. z o.o., Nip 9482612544, ul. Trojańska 12 lok 19 26-621 Radom POLSKA Email: kontakt@housefamily.pl
  • Reklamacje rozpatrzone zostaną w terminie 30 dni od ich otrzymania. Informacja o skutku rozpatrzenia reklamacji zostanie przesłana Klientowi na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej, adres pocztowy lub drogą telefoniczną. W przypadku uwzględnienia reklamacji Klient otrzyma rekompensatę pieniężną w wysokości proporcjonalnej do poniesionej szkody.Jeżeli House Family Sp. z o.o. nie uznał reklamacji Konsumenta, a ten nie zgadza się z jego decyzją, może złożyć odwołanie.